Informatii despre Livrare, Plata si Garantie
- Livrare produse
Produsele comandate prin intermediul magazinului online pot fi expediate prin intermediul curierului rapid DPD (la cerere se pot expedia si colete prin intermediul altor curieri prezenti pe teritoriul Romaniei);
Termenul de livrare va fi comunicat in momentul confirmarii comenzii de catre operatorul de vanzari (prin telefon sau e-mail). Este important sa nu uiti faptul ca simpla adaugare a produselor in cos nu este echivalenta cu plasarea comenzii.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre calliope-design.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu depaseste varsta de 18 ani.
- Costul de transport
Costurile de transport percepute de firma noastra sunt urmatoarele:
– taxa de transport 20 RON
– taxa de transport 0 lei, pentru comenzile ce depasesc valoarea de 500 RON
– se poate percepe o alta taxa de transport pentru produsele realizate pe comanda, daca acestea sunt voluminoase si/sau grele.
Informații despre stoc
Termenul de livrare depinde in mod esential de disponibilitatea fizica a materialelor din care sunt realizate produsele sau de disponibilitatea pe care o au furnizorii nostri.
In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), Clientul va fi informat despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire asupra pretului sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar ARTIZANAL WOOD CRAFTS S.R.L. va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.
Manipulare si transport
Toate produsele sunt pregatite corespunzător in vederea mentinerii integritatii acestora pe durata transportului.
Produsele vor fi expediate impreună cu următoarele documente:
– factura fiscală;
– instructiuni de montaj, pentru produsele care necesita aceste informatii.
Va aducem la cunostinta ca absenta oricaruia dintre aceste documente trebuie notificata în termen de 48 de ore de la receptionarea produselor prin mail la comenzi.calliope@gmail.com sau la numarul de telefon +40.7730.970.089
Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.
In cazurile în care, datele transmise sunt corecte, dar nu veti fi gasit la adresa de livrare mentionata, puteti reprograma livrarea, de comun acor cu livratorul. Dacă livrarea nu va fi realizata, iar coletul ne va fi returnat, ne rezervam dreptul de a anula comanda.
In cazul în care numarul coletelor difera de cel specificat in documentele de transport sau coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam sa refuzati receptia lor prin redactarea unui proces verbal constatator in prezenta curierului si sa ne informati printr-un email la comenzi.calliope@gmail.com sau la telefon. Orice reclamatie ulterioara asupra produselor va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.
Conditii speciale de livrare
Pe durata livrarii pot interveni factori externi care pot produce intarzieri independent de vointa noastra sau a curierului: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. In momentul in care vom avea cunostinta despre aparitia acestor cazuri, vom incerca sa va instiintam.
Modalitati de plata acceptate
- Plata cu cardul
- Ordin de plata sau virament bancar– va rugam sa ne contactati prin email la comenzi.calliope@gmail.com sau la telefon pentru a obtine o Factura Proforma
Garantie
Orice produs achizitionat de pe site-ul calliope-design.ro poate fi inlocuit in conditiile in care se face dovada ca acestea au defectiuni tehnice din productie. ARTIZANAL WOOD CRAFTS SRL nu isi asuma responsabilitatea sa inlocuiasca produsele deteriorate din vina clientului.
Nu ne asumam responsabilitatea pentru deteriorarea produselor in timpul expedierii acestora daca clientul a intrat in posesia coletului. Clientul are responsabilitatea de a verifica coletul la primirea acestuia (sa nu prezinte urme de lovire, sa nu fie resigilat sa nu prezinte alte probleme) – eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare. Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.
Anulare, refuz, retur comanda
Clientul are responsabilitatea de a informa calliope-design.ro de intentia sa de a returna produsul sau produsele achizitionate, prin e-mail la comenzi.calliope@gmail.com sau prin telefon la numarul +40.773.970.089 in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, calliope-design.ro poate refuza coletul.
Informatiile necesare care trebuie furnizate pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
– data expedierii coletului;
– seria si numarul facturii;
– numarul Comenzii;
– suma de returnat;
– adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
– modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).
Costurile de transport ale coletului/elor returnate intra in responsabilitatea Clientului.
Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele si accesoriile care l-au insotit. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire, cu exceptia defectiunilor semalate de Client catre calliope-design.ro.
In conformitate cu legea in vigoare, calliope-design.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care au fost deteriorate din pricina Clientului.
Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
– au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
– au ambalajul deteriorat sau incomplet;
– au urme de uzura sau folosire excesiva;
– zgarieturi sau lovituri;
– nu prezinta toate accesorii prezente in pachet;
– ambalajul prezinta semne, modificari, coloratii;
– produsul a fost spalat sau au fost deversate lichide pe el;
– produsul a fost agresat sau au fost aduse modificari de orice fel asupra lui;
Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale ale comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care calliope-design.ro este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.
Dupa validarea returului, clientul poate primi, la alegere, contravaloarea produselor sub forma unui cupon valoric pe care il va putea folosi in termen de 30 zile de la data confirmarii primirii returului de catre calliope-design.ro. Dupa aceasta data cuponul isi pierde valabilitatea.